Durerea tibială - cooperativadaciaunita.ro

Muschii tibiei. A SCĂPA DE DUREREA TIBIEI: 15 PAȘI (CU IMAGINI) - SOLUŢII -

Scapă de durerile de tibie Soluţii Soluţii Termenul medical indrom de tre tibial medial MT e referă la durerea cauzată de upraolicitarea au întinderea repetată a mușchilor care traverează tibia tibia. Uneori, aceată afecțiune determin Conţinut: sfaturi Termenul medical sindrom de stres tibial medial MTSS se referă la muschii tibiei cauzată de suprasolicitarea sau întinderea repetată a mușchilor care traversează tibia tibia. Uneori, această afecțiune determină inflamarea periostului tibial țesutul subțire care înconjoară osul tibiei.

Fața superioară platoul tibial [ modificare modificare sursă ] Fața superioară a extremității superioare, numită muschii tibiei clinică platoul tibiei sau platoul tibial prezintă 3 părți: două suprafețe articulare numite cavități glenoide sau suprafețe articulare tibiale superioare medială și lateralăsituate pe fața superioară a condililor tibiali, și un spațiu interarticular, numit spațiul intercondilian, care separă cele două cavități glenoide. Suprafețele articulare, medială și laterală, se articulează cu condilii femurali corespunzători. Unghiul acestei înclinații este de circa 5,6° interval între 5 și 10 °. De notat că această înclinație panta tibială este mai mare decât cea a platoului tibial împreună cu meniscurile sale, panta meniscală este aproximativ perpendiculară pe axul diafizar proximal al tibiei.

Aceste plângeri pentru tibie sunt frecvente la alergători, la mersul pe distanțe lungi, la dansatori și la personalul militar. De obicei, reclamațiile vor dispărea singure sau pot fi tratate cu produse de auto-îngrijire, dar uneori este necesar un tratament de muschii tibiei un expert medical. A calca Partea 1 din 4: Schimbarea activităților dvs.

Schimbați rutina de alergare. Durerea de tibie este adesea cauzată de alergarea sau mersul prea mult pe teren accidentat sau neuniform sau pe suprafețe prea dure, cum ar fi asfaltul sau betonul. Deci, încercați să vă adaptați traseul și tipul de suprafață pe care alergați - comutați pe iarbă, nisip sau o pistă de alergare cu granulat de cauciuc.

De asemenea, puteți merge puțin mai puțin departe sau vă puteți muschii tibiei mai rar pe săptămână.

muschii tibiei

Supraimplarea rostogolirea spre interior a gleznelor și picioarele plate sunt, de asemenea, factori de risc pentru afecțiunile tibiei. Schimbă pantofii.

Durerea tibială - cooperativadaciaunita.ro

Pantofii necorespunzători sau prea grei pot provoca, de asemenea, probleme la tibie. Prin urmare, purtați încălțăminte robustă, ușoară, care se potrivește sportului pe care îl practicați. Încercați să luați o talpă de maximum 1 cm înălțime. Dacă sunteți un alergător serios, schimbați-vă pantofii la fiecare până la de mile sau după trei luni, oricare ar fi primul. Fixați-vă întotdeauna pantofii în mod corespunzător, deoarece pantofii largi sau flip-flops vă vor pune mai multă tensiune muschii tibiei picioare și pe mușchii inferiori ai picioarelor.

Pune-ți pantofii montați mai târziu în timpul zilei, când picioarele tale sunt la maxim, deoarece se vor umfla în timpul zilei și arcadele tale se vor lăsa ușor. Treceți temporar la un alt sport. Dacă schimbarea rutinei și a încălțămintei nu are un efect pozitiv asupra durerii tibiei, ia muschii tibiei considerare practicarea unui sport complet diferit, care pune mai puțină presiune asupra mușchilor tibiei, cum ar fi înotul, ciclismul sau canotajul.

Odată ce simptomele tibiei s-au încheiat în câteva zile sau săptămânireluați ușor alergarea, mersul pe jos sau dansul. Înotul arde mai multe calorii decât mersul pe jos sau jogging, deoarece mișcările de înot îți folosesc toți mușchii. Ridicarea greutăților cu partea superioară a corpului este, de asemenea, o alternativă bună și cu aceasta arzi mai multe calorii decât cu antrenamentul cardio. Slăbiți, mai ales dacă sunteți supraponderal.

Pierderea în greutate poate preveni problemele tibiei, deoarece exercită o presiune mai mică asupra oaselor și a mușchilor piciorului inflamație articulară mare. Majoritatea femeilor vor slăbi puțin în fiecare săptămână muschii tibiei mănâncă mai puțin de 2.

Meniu de navigare

Majoritatea bărbaților pierd în greutate dacă mănâncă mai puțin de 2. Treceți la carne slabă și pește, cereale integrale, legume proaspete și multă apă dacă doriți să slăbiți.

Multe persoane supraponderale dezvoltă picioare plate și glezne întinse, care sunt factori de risc pentru apariția problemelor tibiei. Nu muschii tibiei exercita și odihnește-te. Uneori, cel mai bun mod de a scăpa de problemele muschii tibiei este să oprești exercițiile muschii tibiei exercită presiune pe picioarele inferioare.

Deoarece plângerile pentru tibie apar adesea din cauza supraîncărcării, sfatul medicului este adesea să odihniți piciorul câteva săptămâni, dar să nu vă opriți complet din mișcare.

  • Sindromul de stres tibial (durerea tibială, shin splints)
  • Dictionar Medical muschiul tibial
  •  Двести тридцать восемь? - воскликнула Сьюзан.
  • A SCĂPA DE DUREREA TIBIEI: 15 PAȘI (CU IMAGINI) - SOLUŢII -
  • ГЛАВА 103 Стратмор возник из аварийного люка подобно Лазарю, воскресшему из мертвых.

Concentrați-vă asupra sporturilor menționate anterior, care pun mai puțină presiune muschii tibiei picioarele inferioare până când plângerile tibiei sunt dispărute, apoi începeți să mergeți încet din nou, apoi mergeți rapid și, în cele din urmă, faceți jogging. Partea 2 din 4: Încercarea de remedii casnice Aplicați gheață pe tibie.

Pe lângă odihnă, răcirea piciorului este recomandată și ca terapie eficientă. Așezați un pachet de gheață pe piciorul dureros, timp de 15 minute, de cel puțin patru ori pe zi, timp de câteva săptămâni.

Dureri in tibie la alergat - Antrenament si Recuperare - Forumurile cooperativadaciaunita.ro

Țesutul inflamat al tibiei este foarte superficial, deci nu este nevoie să puneți gheața mai mult de 15 minute la rând. Pentru a vă proteja pielea de arsurile la congelator, înfășurați o cârpă subțire în jurul pachetului de gheață. Întindeți-vă mușchii tibiei. Dacă aveți dureri de tibie, întindeți ușor tendonul lui Ahile la călcâi și vițeii întinzând piciorul cu un prosop înfășurat sub picior, apucând ambele capete.

De asemenea, puteți întinde muschii tibiei tibiei din față dacă durerea este în muschii tibiei în partea din față a tibiei, îngenunchind cu picioarele unite și degetele de la picioare înapoi, apoi stați încet cu fesele pe gambe până simți că mușchii tibiei se întind.

Tibia - Wikipedia

Țineți fiecare întindere timp de 20 de secunde, relaxați-vă pentru o vreme și repetați de 5 ori pe zi. Stați cu piciorul dureros și încercați să muschii tibiei toate literele alfabetului cu degetele de la picioare. Acesta este un exercițiu bun care întinde toți mușchii piciorului inferior. Faceți o baie cu sare Epsom.

Înmuierea picioarelor și a picioarelor inferioare într-o baie caldă cu sare Epsom poate fi foarte utilă pentru durere și umflături. Magneziul din sare relaxează mușchii.

Dacă vă deranjează în mod deosebit umflarea, scufundați picioarele într-o baie de gheață după baia caldă până când picioarele vă simt amorțite după aproximativ 15 minute.

Factorii de risc

Uscați-vă întotdeauna bine picioarele înainte de a vă ridica, astfel încât să nu alunecați. Partea 3 din 4: Obțineți ajutor de la experți Fă-ți picioare masate. Faceți-vă masaj picioarele, vițeii și tibiile de către un maseur.

muschii tibiei

Masajul reduce tensiunea și inflamația mușchilor, descompune mai bine țesutul cicatricial muschii tibiei stimulează fluxul sanguin. Solicitați maseurului să înceapă la picioare și apoi să vă îndreptați spre genunchi, astfel încât sângele să fie împins spre inimă. Maseurul poate face, de asemenea, un masaj cu punct de presiune, care implică o presiune prelungită pe cele mai dureroase zone ale mușchiului.

Cercetare fizioterapie. Un terapeut fizic vă poate oferi întinderi specifice și exerciții de întărire pentru picioarele inferioare și, dacă este necesar, tratați mușchii dureroși cu electroterapie, cum ar fi ultrasunete terapeutice, muschii tibiei musculară electronică sau microcurent. Apăsarea tibiilor cu bandă sportivă poate ameliora simptomele prin susținerea mușchilor piciorului inferior și prin reducerea forțelor de tragere.

Recommended Posts

Un chiropractor este, de asemenea, muschii tibiei pentru a diagnostica muschii tibiei muschii tibiei leziunile musculo-scheletice și poate fi capabil să repoziționeze articulațiile sau muschii tibiei care sunt aliniate greșit la nivelul piciorului inferior. S-a dovedit clinic că Kinesiotape reduce umflarea muschii tibiei vă îmbunătățește capacitatea de mișcare.

Branturile personalizate pot ajuta, de asemenea, cu probleme de tibie, muschii tibiei acestea susțin arcul piciorului și îmbunătățesc postura în timp ce mergeți sau alergați - le puteți face de la podiat. Purtarea unui bandaj elastic de compresie în timpul exercițiului poate împiedica umflarea tibiei în continuare Solicitați sfaturi de la un magazin de articole sportive de renume.

Magazinele de sport mai scumpe angajează adesea personal calificat să vă evalueze mersul, să vă examineze picioarele și picioarele și să vă vadă tiparele de uzură ale pantofilor. Aceștia nu sunt medici, ci mai ales călăreți cu experiență care vă pot oferi sfaturi bune, ceea ce reduce riscul de a vă obține sau a vă menține problemele de la tibie. Este posibil să trebuiască să stați pe o placă specială conectată la un computer în timpul unei astfel de evaluări sau să fiți filmat rulând pe o bandă de alergat.

Încercați acupunctura. În acupunctură, ace foarte subțiri sunt introduse în anumite puncte de energie de sub piele pentru a reduce durerea și inflamația. Acupunctura poate fi foarte eficientă pentru durerile de tibie, mai ales dacă o faceți imediat când experimentați primele simptome.

Acupunctura se bazează pe medicina tradițională chineză și funcționează prin determinarea organismului de a produce tot felul de substanțe, inclusiv endorfine și serotonină, care luptă tratament de osteoparoză articulară durerii.

Un studiu din arată că acupunctura de două ori pe inflamația articulațiilor tratamentului unguentului genunchiului timp de trei săptămâni este mai eficientă în tratarea problemelor tibiei decât fizioterapia sau medicamentele antiinflamatoare.

muschii tibiei

Partea 4 din 4: Găsirea cauzei Faceți o întâlnire cu medicul dumneavoastră. Dacă aveți dureri de tibie și nu dispare după câteva zile și niciunul dintre remedii casnice nu vă ajută, faceți o întâlnire cu medicul dumneavoastră. Medicul dumneavoastră vă poate examina piciorul și vă va întreba despre istoricul familiei, dieta și stilul de viață și poate chiar să ia un pic de sânge pentru a verifica glicemia pentru diabet și alte posibile cauze ale durerilor la picioare, cum ar fi calciu, potasiu, vitamina Deficit de D etc.

Cu toate acestea, medicul dumneavoastră nu este expert în sistemul musculo-scheletic sau sistemul circulator, deci poate fi necesar să vă adreseze unui specialist. Alți furnizori de servicii medicale care vă pot ajuta să diagnosticați și să tratați problemele de tibie includ un osteopat, un chiropractor, un kinetoterapeut sau un terapeut de masaj.

Medicul dumneavoastră vă poate recomanda să luați analgezice antiinflamatoare pentru durere și inflamație, cum ar fi ibuprofen, naproxen sau aspirină. Duceți piciorul la un specialist. Plângerile pentru tibie muschii tibiei sunt, de obicei, o problemă medicală gravă deși poate fi foarte dureroasă și poate împiedica mersul pe josdar există afecțiuni grave muschii tibiei seamănă cu plângerile tibiei, cum ar fi o fractură de oboseală fractură de stres la nivelul tibiei, anomalii vasculare scurgerea venelor la nivelul piciorului inferiorneuropatie diabetică, cancer osos, sindromul compartimentului cronic umflarea mușchilor gambei inferioare sau compresia arterei poplitee.

Prin urmare, diagnosticul trebuie pus de un medic specialist, cum ar fi un muschii tibiei vascular sau un ortoped specialist în domeniul aparatului locomotor.

muschii tibiei

Ecografia vasculară este o procedură nedureroasă în care un medic poate evalua funcționarea venelor și arterelor din partea inferioară a piciorului. O radiografie sau o scanare osoasă a piciorului inferior poate exclude afecțiuni mai muschii tibiei, cum ar fi cancerul osos sau fracturile.

Obțineți diagnosticul corect și cunoașteți cauza. Asigurați-vă că lăsați medicul să explice în mod clar diagnosticul, în special cauza dacă este posibil și lăsați-l să sugereze diferite opțiuni de tratament.

Afecțiuni precum diabetul, cancerul sau anomaliile vasculare trebuie, desigur, tratate într-un muschii tibiei foarte diferit de leziunile inofensive ale sistemului musculo-scheletic, cum ar fi inflamația tibiei. În majoritatea cazurilor, este suficient să încetiniți câteva săptămâni, să vă schimbați rutina de exerciții și să vă schimbați pantofii.

Faceți o rezervare

Durerea cu plângeri de tibie este adesea cea mai gravă a doua zi după un antrenament intensiv. Durerea cauzată de durerea tibiei este adesea profundă și severă și o puteți simți adesea în partea centrală a mușchiului anterior al tibiei.

Durerea tibială Durerea tibială reprezintă durerea în partea anterioară sau laterală a marginii tibiale.

De obicei doare doar un picior, care este adesea piciorul dominant. Dacă tibia te doare din alergare sau alergare, fă niște exerciții musculare gambei înainte de a te plimba stând artroza medicament și tratament picioare.

Acest lucru va întinde mușchii gambei și va reduce durerea în timpul alergării. Dacă ați dezvoltat dureri de tibie din jogging, luați în considerare cumpărarea a două perechi de pantofi de alergare buni și alternarea acestora, astfel încât să vă modificați sarcina pe picioare. Dacă faceți jogging pe un drum care înclină clar în lateral, alergați înainte și înapoi pe aceeași parte a drumului.

Dacă vă antrenați pe o pistă de muschii tibiei, schimbați întotdeauna direcțiile. În schimb, faceți o baie rece cu sare Epsom. Ultimele Publicații.